Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Dvořáčková, Denisa ; Bílek, Jaroslav (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se podrobně zaměřuje na marketingovou strategii veletrhu Sport Life na brněnském výstavišti s ohledem na zcela odlišné cílové skupiny vystavovatelů a návštěvníků. Základem bude situační analýza, identifikace SWOT a návrh marketingové strategie pro další rozvoj veletrhu.
Strategická analýza
Fuksová, Michaela ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Tondlová, Markéta (oponent)
Cílem této diplomové práce je sestavit strategickou analýzu ekologicky hospodařící farmy. Práce obsahuje dvě hlavní části, část teoreticko-metodologickou a část praktickou. V rámci teoreticko-metodologické části jsou identifikovány různé přístupy ke strategii a následně popsány postupy strategické analýzy. Poznatky z teoreticko-metodologické části jsou aplikovány v části praktické. Ta se sestává z analýzy okolí a analýzy vnitřních zdrojů a schopností farmy. Z analýzy okolí vyplývá pro farmu řada příležitostí, ale také hrozeb. Z analýzy vnitřních zdrojů a schopností lze určit její silné a slabé stránky. Tyto závěry jsou také následně shrnuty v rámci SWOT analýzy, ve které jsou i blíže popsány. V samotném závěru jsou uvedena strategická doporučení.
Strategická analýza
Bartuňková, Alena ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Přikryl, Jiří (oponent)
Cílem předložené diplomové práce je provést strategickou analýzu firmy ELIT CZ, nalézt její silné a slabé stránky, identifikovat příležitosti a hrozby, které na ni mohou čekat ve vnějším prostředí a na základě zjištěných informací definovat strategická doporučení. Práce sestává ze dvou stěžejních částí. V první z nich, nazvané jako teoreticko-metodologická část, jsou vysvětleny postupy a popsána teorie strategické analýzy. Kromě základních definic a vysvětlení souvisejících pojmů jsou nastíněny i nejčastější nástroje strategické analýzy, které jsou využity v druhé, analytické části práce. Postupně jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního okolí, vnitřních zdrojů a schopností společnosti a SWOT analýza. Analytickou část uzavírají strategická doporučení, která vycházejí z výsledků provedené strategické analýzy
Rozvojové strategické záměry Jihočeského letiště České Budějovice a.s.
LADMANOVÁ, Martina
Cílem mé diplomové práce je stanovení základní strategické podnikatelské pozice společnosti Jihočeské letiště České Budějovice a.s. na trhu. Ukáži, jaké externí a interní faktory by letiště nemělo při této činnosti opomenout. Dalším cílem je specifikovat rozvojové strategické záměry Jihočeského letiště České Budějovice a.s., včetně etapizace jejich realizace a orientační finanční náročnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.